Tým komplexních poradců Kapitolu v Praze vnímá svoji práci jako komplexní službu klientům ve všech oblastech spojených s penězi a dalšími aktivy. Naši práci v Kapitolu v Praze vnímáme jako poslání. Mimo ekonomické hodnoty má přinášet dobrý pocit a radost jak klientům, tak poradcům. Jsme přesvědčeni, že dobrá služba musí být právě taková. Důležitý je kvalitní výsledek a řemeslná kvalita ale také dobrý pocit, příjemná atmosféra a kvalitní vztahy. Naše služby a poradenství, vždy, stavíme na osobním přístupu.

S našimi klienty z řad fyzických i právnických osob se snažíme budovat trvalý, ideálně vícegenerační vztah. Dlouhodobý vztah umožňuje poskytovat kvalitní služby, vycházející z dobré znalosti potřeb klienta. Jako ideální vnímáme celoživotní partnerství s našimi klienty.

Protože pro naše klienty z řad fyzických osob zajišťujeme komplexní poradenství zahrnující všechny oblasti osobních financí a rodinného rozpočtu, používají naši poradci jako hlavní nástroj/službu komplexní finanční plán. Komplexní finanční plán je pro klienty vytvořen za pomoci moderních technologií, které umožňují připravit přesné řešení na míru každého klienta. Naše technologie vycházejí zejména z unikátní mobilní poradenské aplikace MAX (získala ocenění Microsoft Industry Awards 2014).

MAX umožňuje, aby poradenský proces byl pro našeho klienta i poradce příjemný a zábavným zážitkem. Komplexní finanční plán pomáhá uskutečňovat nejenom klientovi cíle a sny, ale také aktuální potřeby. Aplikace MAX upozorní na případná budoucí a aktuální rizika, která by ohrožovala splnění klientových snů a cílů, nebo by ohrožovala vyrovnaný rodinný rozpočet.

V případě našich klientů z řad právnických osob, je naše práce postavena na principu komplexního finančního a investičního servisu v oblastech financí, pojištění, investic, mobility. Jsme připraveni našim klientům, z řad právnických osob, připravit komplexní řešení od provozního a investičního financování počínaje, přes pojištění všech rizik které jejich podnikání přináší, financování vozových parků až po vhodné umístění volných finančních prostředků. Jsme připraveni také na dílčí řešení, kterékoli z uvedených oblastí.

Náš poradenský přístup a proces je postaven na správném zjištění klientových potřeb a cílů. Klíčová pro nás je potřeba klienta. Poradenský proces našich poradců se skládá z následujících kroků:

book

graph

gears

1.Představení
komplexní služby

2.Představení
navrhovaných řešení

3.Realizace
řešení

Shromáždění potřebných informací a dat. Analýza klientových potřeb, cílů a případných rizik. 

A to vždy v několika variantách. Od minimální po maximální variantu.

Správné nastavení služby. Trvalá pomoc, podpora a informační servis.

book

1. Představení komplexní služby

Shromáždění potřebných informací a dat. Analýza klientových potřeb, cílů a případných rizik.

graph

2. Představení navrhovaných řešení

A to vždy v několika variantách. Od minimální po maximální variantu.

gears

3. Realizace řešení

Správné nastavení služby. Trvalá pomoc, podpora a informační servis.

Naši poradci vždy stojí na straně klienta a hájí jeho zájmy při jednání s finančními subjekty. Zajišťuji klientovi komfortní servis, vyřizují potřebnou agendu (například při pojistné události) a informují jej o novinkách. Nespokojujeme se jenom s tím co je na trhu obvyklé, ale vytváříme vlastní řešení, postupy a služby tak, abychom vždy dokázali reagovat na aktuální potřeby našich klientů. Společně s našimi partnery vytváříme také produkty a funkcionality, které nám umožňují realizovat kvalitní poradenství a servis. 

Poradenský proces Kapitolu Praha

 

red V pražském Kapitolu pracují odborně zdatní poradci s vysokým morálním kreditem.
red Poradci jsou trvale vzděláváni a kvalita jejich práce je kontrolována.

phone green


+420 602 674 013

green KAPTIOL je na trhu od roku 1995
green KAPTIOL V PRAZE je na trhu od roku 2000
green Kapitol je členem AFIZu (Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců)
green Za Kapitolem stojí kapitol vig

letak

A

Představení
služby
&
vstupní data

B

Návrh řešení
&
věrnostní
program

C

Realizace
&
následný
servis

7

Metodické oddělení
+ klientské centrum

red Analýza

red Informace

red Srovnání

red Servis